Beroende

Jag tror tamefan jag är beroende av Musli.
 
Jag har mina veckor då jag är helt såld på något, förut har det varit mörk choklad, choklad med luftbubblor, en speciell havredryck, juice, plättar med hjortron och grädde (fortfarande lika gott), och en massa annat. Sen äter jag det så ofta jag bara kan och hips vips är jag dö-less på det.

Nu är det så att jag börjat älska veganyoughurt med musli och lite extra russin. Galet gott!

Så idag har jag ätit musli till frukost, lunch och nu ska jag äta det till middag.
(Bara för att jag inte är någon hajjare än på att laga mat, men det ska jag allt bli hurtig på snart! Kanske kan jag bli beroende av matlagning någongång? Hade varit perfekt!)


image28

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha din flirt var ganska humorfull ;) "hårda eller mjuka bananer" :P haha...jase. Blev det nått mer med den flirten då? typ en dejt eller nått?

Jag handlar åt mig själv men man får ändå kasta saker :/

2007-11-21 @ 19:36:21
URL: http://kama.bloggproffs.se
Postat av: Sabor

HA en fin torsdag :)

2007-11-22 @ 09:44:04
URL: http://Sabor.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

aa det blev lite snabbshopping precis dan innan! Deras grejer tog upp halva väskan så det gör jag inte om nästa gång haha:) Nu är jag som tur frisk! Åker hem till sverige igen på lördag så jag ska passa på att njuta nu sista dagarna!

Du då är vi två som är tokiga i musli:D

2007-11-22 @ 19:01:33
URL: http://beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0