Längesedan

Idag så började dagen med en tidig morgon, steg upp 5.30. Men det  var så mysigt att åka buss i morse så det gjorde ingenting.  Allldeles mörkt och hade en tjock jacka att bre om mig med. Myspys! :) Sedan så hade vi turismlektion, gick ju inte så bra eftersom vi alla fick en fet utskällning eftersom det är som "2 lag" i våran klass, och de här lagen kommer inte överens särskilt väl så då blir det gnäll från båda sidorna på varandra. Det är faktiskt riktigt synd att vi har så pass dålig sammanhållning, men vi har verkligen försökt samsas och nu förstår jag inte riktigt vad som hänt. Sedan nästa lektion vi hade snabbt innan jag och Jenny var tvugna att pysa, så blev det bara ännu mer tjaffs. Så grymt onödigt! 

Iallafall så efter det for vi till universitetet och kollade in någon information där. Vi visste inte något om vad som skulle hända där idag före vi for, så det blev lite svårt att hitta, och spring fram och tebax. Dumle godisarna var ju alltid goa dock ;) Så nu har jag ätit mig mätt på godis, känns inte särskilt nyttigt alls. :) men gott var det!

Efter vi virrat omkring ett tag så bestämde vi oss att de var nog, så då skulle jag ta bussen  till Piteå från universitetet, och det gick ju inte så bra det heller. Stod där i 10 minuter efter bussen egentligen skulle kommit, men den kom aldrig. Så då visade det sig att jag stog på fel sida, duktigt gjort ;P Då tog jag närmsta buss som kom, och åkte in till busstationen före och satt där och häckade ett tag. Sen så träffade jag en person jag och emelie var med i somras, lite humoristiskt var det allt. ;P


Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Ja okej=) Då har du lite att se fram emot vid nästa sthlms besök!

Men va kul! Samma här, makeup, hår och hudvård är 3 brinnande intressen som aldrig slocknar:) Jo det var kul, slutade där för ett tag sen och det hela började ju som en praktik! Sög åt mig så mycket som möjligt under dagarna och fick ju mejka kunder ibland så. Spännande spännande=)

2007-11-06 @ 16:17:52
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Nej gymnasiet är jag färdig med sen länge=) Den platsen sökte jag själv. Men va kul! Då får du hålla på med nåt du gillar nu då=)

Hoppas du får en bra dag! ♥

2007-11-07 @ 11:05:20
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0