Ryggont

Jag har riktigt ryggont idag. Och det beror inte på att jag halkat på den riktigt halkiga isen, inte heller på att jag ramlat från något långt upp. Nejdå, det beror på min väska. Jag packar den alltid full med en massa tjejtidningar och annat som "kan vara bra att ha med sig". Vilket jag fått för mig är en massa onödigt smink som jag inte ens använder, pennor i högar (nästan iaf) och pannband, kalender, hörlurar skydd (hur man nu kallar det?) och en massa annat. När vi satt inpackade som sillar i en bil senast idag så fick jag höra en kommentar om min feta väska.

"-Jennifer har alltid med sig en resväska som handväska."

Inte riktigt sant eftersom sååå stor är den ju inte, men en hel del saker har jag då med mig. Så var nära mig ifall det blir något akut behov av vad-som-helst typ :)

image27

Den är en större size i irl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0