2008

Det här året lämnas med blandade känslor.

Kroatien, Åh vilket underbart land. Visst kanske det var vid fel tidpunkt vi var där, speciellt efter allt som skulle ske bara några dagar senare, (Balen, studenten och allt det där) men jag ångrar det absolut inte. Det kommer alltid vara ett härligt minne.

Tog studenten, det var en härlig dag. Alla möjliga känslor kom på samma gång, precis före när vi skulle springa ut.
Det jag saknar mest är våra pratstunder vi hade när vi satt och väntade på att en lektion skulle börja. Det var ju trots allt så vi lärde känna varandra från första början.

Jag har träffat några helt underbara människor, vissa har man kommit närmare än andra.

Sommaren var alldeles för kort och gick för snabbt förbi, men är det inte alltid så?

Vi flyttade, var väl inte riktigt vad vi tänkt oss, inte heller lägenheten vi bor nu i.

Tog tag i körtkortet, synd bara att de har så få tider nu på körskolan.

Bryr mig inte lika mycket om att shoppa, det jag har hemma duger ändå ibland.
Minns knappt när jag var på stan sist för att köpa någon tröja eller byxa, till mig själv.
Dock ska jag allt pallra mig till stan snart och köpa något fint plagg för mitt härliga presentkort jag fick i jul.

Agassi. Jag ler bara jag ser han och jag är så glad över att han är här med oss.

Fyllde 19år, kändes absolut inget speciellt.


Kroatien

Studenten

Flyttade från Prästgårdsgatan, snacka om mycke grejjer att plocka ihop.


Agassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0