Torsdag

Nu har jag min tatuering gjord, äntligen :) Blev riktigt nöjd!
Det gjorde faktiskt inte ont, kändes inte speciellt mycket ibland, men samtidigt så stack det till rätt mycket då o då, men ändå inte så farligt som jag trodde. De var mer en irriterande känsla, inte något som smärtade. Tog ungefär två timmar men tiden gick så snabbt.

Torsdagar är inte mina favvo-dagar men det blir väl som man gör de till?
I helgen blire partajj, ska bli kul. Men det verkar inte som om vi bestämt om vi ska ut i Luleå eller Piteå än, så får väl se. :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Så när kommer det nån bild?

2008-01-03 @ 15:02:28
URL: http://kama.bloggproffs.se
Postat av: bownii

åh va kul med tattuering, jag har själv en, men ja måste säga att det gjorde lite ont ändå..
Var på kroppen sitter din tattuering? Får man se nån bild på en?

2008-01-05 @ 22:22:47
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0