Mellanstädning?

Idag är det storstädning som gäller. Eller ja, åtminstone mellanstädning (?).
Mamma kommer hem imorgon, och jag måste säga att jag varit lite lat angående städningen, men nu tar jag allt igen det, kanske till och med dubbelt.

Nu eller för kanske en minut sedan så dammsög jag några rum här i lägenheten. Jag har insett att det inte bara finns fördelar med att ha en bra, ny dammsugare. När jag råkar ställa mig ovanför den en kort sekund så hips vips står mitt hår rakt upp och jag får en större chock. Snacka om rejäl vind!
Nästan så jag känner mig lite som Carola när hon är med på festivalen och har ett dussin fläktar runt omkring sig.

Men visst, hur ofta får städning en att känna sig som om man är med i melodifestivalen?
Fine for me.



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, så sjukt söt du är! :)

2008-07-11 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0