Svisssh

Senaste veckorna har flygit förbi.
Nu sitter jag och skriver det här på Nygatan, dock lägger jag upp det på bloggen när vi är på Prästgårdsgatan och har tillgång till Internet igen.
Vi har börjat vant oss med tanken att vi nu bor här, men visst känns det lite underligt.
Från att ha haft utsikt över Storgatan har jag nu mitt rumsfönster mittemot en bilvårdshall.
Ja, det är ju kanske ett minus eftersom jag inte är riktigt sådär jätte förtjust i bilar.
Dock väntar jag fortfarande på den riktiga sommarkänslan.
Har ni den än?
Balen, studenten, flytten och allt runtomkring detta har nu passerat. Galenskap.

Frågan är bara vad tusan jag vill göra i framtiden, och det är ju kanske inte en liten fråga.
Bäst att ta några skonsamma funderationer (internt skämt ;-) på det hela.
Förresten så har jag inte tillgång till Internet hemma (!) än. Utan det kommer i slutet på månaden, yey!


Lite fler bilder från studenten här nedanför. (Pappa har tagit korten)




(snygg puckelrygg jag har där för övrigt.)




Filip, på hugget!


Jonas, Ullis och Filip kom upp till Norrland och hälsade på :-)













Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fin du var på studenten! :) Och vad kul det var att se dig idag, var rätt länge sen! :)

2008-06-19 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0