Igår

så var vi på kallax vid halv åtta, där väntade då en riktigt kanon brud.
När vi skulle åka så strejkade bilen, den var helt död. Eller batteriet var åtminstone det.
Fick vi springa och putta på lite, fortfarande lika död. Då kom  fler rara människor och hjälpte oss att putta på, rullade ju kanske lite snabbare, men fortfarande död.
Då var de bara att hämta någon snälling  med startkablar, vilket det blev, och då funkade det till slut, tur det!
Hade inte varit sådär jätte roande att tillbringa hela lördag kvällen på kallax parkering.

När vi äntligen tagit oss hem så vare bara att bli på partyhumör, och vi gick då o åt, jenny och jag.
Sen blev de pentan för hela slanten, inte så kul enligt min mening, men helt okej.
Träffade några vettiga, och några inte lika vettiga.

Efter det hamnade vi på efterfest hos några kloka folk. Först var jag skeptisk big time, men det blev riktigt trevligt!
Man känner nästan direkt vilka man klickar med, men det här var ett undantag. Kom hem halv åtta, och vaknade efter fyra timmars härlig sömn. ;p Jag blev för rastlös så sömnen fick skjutas undan till en annan kväll.

Stockholmsveckan har varit trevlig, och jag hatar att lilla Filip förmodligen kommer glömma bort oss, men det dröjer inte så länge innan några månader har gått och han är i Piteå och springer omkring. Jag måste dock säga att jag bävrar för den dagen han kan använda ordet "silver" och "mun" i samma mening. Alla ungar blir såklart chockade över att man går omkring med "silver i munnen". NI vet tandställningar är något roande för ungar. Än så länge kan bara Filip peka på tandställningen och skratta, inget mer, det är jag glad för. :-)


Hoppas ni har haft ett bra sportlov/vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0