Lite om igår

Gårkvällen blev faktiskt helt okej. Dock var jag spiknykter och de andra inte så nyktra, men det gjorde inte så mycket. Jag fick låtsas vara den ordningsamma som hade koll på läget, även fast jag inte ens hade lite koll.
Jenny är svår att hinna med när hon är på hugget må jag säga, så de är bara o börja söka ;p

Blev pentryt några timmar senare. Rätt mycket med folk och trångt som tusan på dansgolvet. Men hellre för mycket folk än för lite kanske. Träffade lite roligt folk, samtidigt som man också kanske träffade dem man helst ville undvika.

For dock hem tidigare än de andra, nå över 2, för att jag skulle upp idag.
Jag är piggelin värre. (Eller så lite mindre)
Nu ska ja höjja volymen lite och virra runt här ett tag tills jag far ut me några hurtiga typer på skoter :-)
och japp! Ni såg rätt. Jag ska alltså ut i snön. Som cissi hade sagt, yey me!

Ha en bra söndag! (Tusan, det är ju snart måndag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0