Promenad och en pratglad gubbe.

Ikväll gick jag och en vän på promenad, det var härligt, det är inte så ofta vi träffas längre, så man kan säga att det som passade bra.

Vi träffade på en pratglad och hundälskande gubbe också. Han var riktigt trevlig, en sådan filur man önskade man träffade på lite oftare, bara för att få lyssna på  hans möten med björnar till hundvalpen som varit på rymmen.

Nu sitter jag här rätt frysen men sådär härligt småtrött i ögonen och inser att det nog är bäst att jag tar tag i tandborstningen om jag ska orka ta mig an det ikväll.

Förresten så har jag ätit blåbär i massor så jag har ont i magen och har blåa fingrar.

Men det är ju så värt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah, nu jävlar ska taggandet börja, tag-wars2009! ;D (och jo, jag tror jag känner igen själv den där spökgrejsbeskrivningen.. hm. vi kanske alla är spöken! :o )

och yes - jag är sämst på att vara internetsocial, tänkte på din kommentar ett bra tag, tänkte "nu ska jag svara!" och sen.. blev det för sent. huhu! :|



förresten du, grattis till umeplugget! blir det åldihem-ghettot?

2009-08-17 @ 23:56:23
Postat av: tant a-m

oj, ja, du kanske förstod att det var jag som kommenterade.. haha.



dock, vafan. jag trodde att du skulle vara med på fler bilder än 2?! nog har du varit med på mer än 1 fest.. du är verkligen ett spöke! :o

2009-08-18 @ 00:02:33
URL: http://dagensbam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0