Dagen

Jisses, vad det har hunnits med mycket idag.

Först var det individuellt samtal på skolan som gällde. Tog ett tag innan jag hittade rätt, vet inte riktigt vad jag hade skrivit upp för place, galet fel blev det då. Men till slut så satt jag på rätt stol framför rätt lärare.

Sen for jag till läkaren, hände mycket på kort tid, men mer om det kanske någon annan gång.

Efteråt for vi till stan (inte jag och läkaren då, haha), behövde inhandla en del, klart man ändå glömmer något, men va tusan.
Lite mat på det, sen begav vi oss tillbaka till skolan igen.

Väl på skolan så fick vi veta tentaresultatet.

En halvtimme senare började jag gå hem, men kikade förbi tvättstugan på vägen för att boka en tid för tvättning, har insett att det nog är bäst om man tvättar lite då och då istället för allt på samma gång typ.

Väl hemma har det blivit lite städande, och nu väljer jag mellan att packa inför resan hemåt under "julledigheten" eller ve och fasa, plugga.

Hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0