Utomhus

Idag började dagen med att jag vaknade upp i min säng. Detta har inte hänt en endaste gång under de tre senaste månaderna, just pga. jag sover bättre på soffan i vardagsrummet.


Men nu på senaste så har jag börjat få ont i höften, och det känns lite som om den korta längden på soffan påverkat..
Dock snodde Agassi sängen ganska snabbt, efter jag stigit upp för att dricka lite vatten.


Sen efter frukost och diverse så gick vi ut till Norrstrands stora område, och sprang lite där.

Efter ett tag så blev han rätt klen, och ville inte följa såvida jag nu inte bar han, så då var det bara att ta upp han i famnen och värma han tills han blev nöjd, så han sedan kunde fortsätta springa några varv fram och tillbaka som en tok.

Det blåste också lite så att mina ögon började tåras superlätt och det såg ut som om jag var väldigt ledsen så att säga. Kändes inte riktigt klokt när det gick förbi en massa folk. ;p






Kommentarer
Postat av: Erika

Namen, vilka sota! :)

2009-01-18 @ 13:57:01
URL: http://erikaspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0