Dagen

Dagen började med en långpromenad i solskenet, som sedan förvandlades snabbt till spöregn. Not so nice må jag säga. :]
Så då gick vi tills vi var sjöblöta och frusna, sen gömde vi oss en stund i en busskur.

Precis när vi kommit innanför dörren så hoppade Agassi direkt upp i min nybäddade säng, he var inte myspys.
Efter vi värmt oss lite, så var det bara för mig att börja städa bilen. He var då himlarns mycket grus kan jag lova, men nu är den då duglig för Skellefteå i helgen, och så fin som den bara kan bli. (Vilket inte egentligen är så fint.)

Vi hann sen också en sväng förbi Kupan där jag hittade en väska, som fick agera som en perfekt maxmat-kasse.

Nästa mål här i livet, är lite (läs:mycket) god blåbärs glass!








En blöt hund :]


Kommentarer
Postat av: sara

så du menar vi kan shoppa mobil tillsammans snart då? ;) jag har spanat in en samsung, typ som henkes fast mindre och billigare men inte lika proffsig då förstås (men det behöver man juinte) en för typ 1700 typ.:)

2009-07-15 @ 21:15:39
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0