Bildörrproblem.

Jag var på väg hem från Station med skodan, kör på som vanligt, och helt plötsligt börjar en massa tuta och peka på bilen.
Jag undrar ju givetvis vad tusan de håller på med, och försöker kolla om det är något skumt med bilen. Jag märker noll.

De fortsätter tuta och peka frenetiskt på våran bil, jag kollar lite extra i backspegeln och där ser jag det.

Bilnyckeln med alla andra nycklar och med ett långt freaking nyckelband.

Jag hade alltså råkat köra iväg med mammas nycklar i bildörren och tagit min egen nyckel till att starta bilen.

Så tack för den ni, inte är de då fel på synen eran! :]


Kommentarer
Postat av: Anders

Här haru min msn jennifer! = ) [email protected]

2009-06-17 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0