Otur som aldrig förr.

Helt seriöst så har den här dagen varit riktig svår att förstå sig på, och sånnhär otur har jag inte haft på länge.
Först börjar det med att jag inte hittar nyckeln, vet inte hur länge jag står och gräver i min typ lilla väska, som det knappt ryms något i överhuvudtaget, till slut hittar jag den och jag får springa till bilen.

Sen så kokar jag en massa ägg på jobbet och när jag ska ta äggen från plattan så bränner jag mig och äggen hinner bli hårdkokta. (Behöver jag säga att det var sjukt mycket hårdkokta ägg ungefär överallt i köket efter någon timme?)

Efter detta så ska jag skiva gurka, jamen självklart lyckas jag så gott som skiva min tumme också, så halva fingertoppen ser bedrövlig och blå ut.

Sedan så flänger jag in i en bänk med höften och när jag ska vända mig från detta scenario så går jag rakt in i diskbänken.

Sen så hann jag aldrig träffa Sara, Henrik och Saras vänn Anna idag, vilket var riktigt trist, men jag hoppas att vi kan hitta på något snart!

Tur att jag kan äta lite god vattenmelon innan jag går och lägger mig. ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0