Att vila eller inte

Jag borde egentligen ligga och vila på grund av att min huvudvärk inte är så rar, men går ju knappt att göra eftersom när jag ligger ner så gör mina öron något skumt ljud varje gång jag tar ett andetag, haha, sjukt störande.

Så då sitter jag och kollar igenom gamla kort istället, och måste bara visa er lite.

Här fyller jag 19år och vi har våran årliga tårta och allt det där, osså här syns Cissi, Charlotte, Jessica och jag. Detta är alltså en födelsedag, och snacka om att vi ser både uttråkade och sura ut! (koncentrerade kanske?)
Haha, jag är galet lättroad just nu.









Haha, den där tårtan var inte vacker någonstans alltså.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Men god var den, favorit i repris i år

Kram

2009-11-06 @ 23:02:40
Postat av: Jennifer

De har du rätt i syster! :)

Kramar!

2009-11-08 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0