Måste berätta.

Haha, jag måste seriöst berätta om en udda händelse idag.

Jag stod bredvid två nissar och väntade på bussen vid busshållplatsen.
Det var härlig kramsnö på backen, vad fint tänkte jag..
.. tills en bil kör förbi i hög hastighet och skvättar ner halva mig, och både mina byxor och skor blev smått dyngsura.
Tittar åt sidan om de andra märkt något, och en ger mig en sympatiblick.
Kollar ner på byxorna, och börjar skratta. Man kan ju som inte göra så mycket annat, haha.
Det var komiskt må jag säga.

Sen har jag haft en trevlig dag på stan med Jeanette!

Nu ska jag äta lite och dra på mig fodralklänningen, det vaknas drinkfest.
Jag & Jeanette ska bidra med en tvåliters alkoholfri smoothie, haha, impulsivt recept, så det är premiär kan man säga på den här udda blandningen. Spännande! ;]

Hoppas ni får en fin kväll!

Jo förresten, jag måste bara säga att en del människor är ju så fina.
Lisa ringde idag och frågade hur jag mådde med tanke på att jag hade ont i huvudet igår, så himlarns rart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0