Egentligen

Jag har nog inget vettigt alls att skriva, men tänkte bara ta upp lite saker.

1. Tror jag har hittat världens gosigaste skor, inte dumt med tanke på att jag annars bara får en himlarns massa skoskav och andra dumheter.

2. Hade en lite större väska idag när jag skulle kliva på bussen, jag tar första steget in i bussen och känner att jag är.. fast. Busschauffören satt och kollade på vad jag pysslade med när jag försökte kämpa mig fram i dörröppningen och bussen var rätt full med folk, så jag kände stressen. Men efter en hel del kraftansträngning så tog jag mig fram till slut.

3. Det snöade ute ikväll, åh, så mys.

4. Skulle kolla om jag fått någon post, men var för lat för att ta upp nyckeln så stack in handen i postfacket. Sen fastnade jag där också en stund. Aj. Där får man för att man är lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0