Lång men härlig dag.

Det har varit en riktigt härlig dag idag, älskar fredagar!
Stämningen är helt annorlunda jämfört med typ en tisdag, eller någon annan seg dag.

Efter skolan hjälpte jag till och jobbade på NH, det var ganska fullt med folk och en trubadur spelade.
Jag försökte fixa lite matbeställningar, det gick helt okej ändå, men däremot gick baren inte lika bra, haha.
Så himlarns mycket att ha koll på! Har inte heller riktigt bemästrat hur snett man håller ett glas när man ska fylla på från fat. Det blev riktigt skumt, ha! På två sätt. :)

Sedan har jag insett att jag måste bli bättre med att läsa på innehållsförteckningar, blir tokig när jag får ont i magen pga. mjölk. (Fast ioförsig så är det ju trist hur som helst!) Nu blir det att kurera lite och bara ta ett chillpill.

Imorgon är det förresten sittning, ska bli riktigt spännande alltså! Temat är "tvärtom" och jag har laddat upp med en blommig jumpsuit som mamma använde på 70-talet. Haha, häärligt.

Osså måste jag pressa in en hel del av plugg också. Däremot inte lika trevligt. :/

Imorgon är det lilla Elias dop, jag önskar att jag kunde vara med er, men jag hoppas att pappa tar kort så jag får kika på hur fin han var/är! Hoppas eran dag blir underbar, tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0