Måndagskväll & Tisdag

Igår spelades det innebandy för fulla klubbor (passade bättre än muggar?), så himlarns kul!
Var nästan helt slut efter en timmes spelande, men på något vis klarade man två timmar trots allt, fråga mig bara inte hur.

Efter jag kommit hem och lagt mig och somnat så vaknar jag runt kl.02 med en grym migrän. Så de närmaste timmarna efter detta spenderades så nära toan jag kunde komma. Känner mig inte alltför sugen på köttfärsås nu ett tag här framöver. ;)
Efter dessa "väl spenderade" timmar gick (läs: typ kröp) jag och försökte få någon slags vila in till det sista, innan jag var tvungen att göra mig redo och pallra mig till skolan. Tänk zombie, så tänker ni någorlunda rätt.

Väl på skolan så hade vi examinerande seminarium, var inte så svårt som jag trodde det skulle vara, tack för det!

Nu har jag blivit människa igen och om en stund så är det försenad frukost som gäller, haha, jag älskar verkligen den här förbaskade frukosten.

Idag fyller min söta syster år, GRATTIS JESSICA, hoppas du får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jess

Tack Syster yster 2.

Om du kommer hem till helgen så vankas det fika, jobbade hela gårkvällen.....så det sk kalaset blir på lör elle söndag.

Hoppas att du har det bra, förutom din migrän.

Kämpa på jag vet att du kan och tänk endast på nuet.

Allt faller på sin plats förr eller senare,

Sköt om dig gumman

Kramar från syster yster 1

2009-10-21 @ 21:49:42
Postat av: Jennifer

Det lät gott!! Jag kan inte komma hem ihelgen, men kanske ska göra det nästa helg eller nästnästa helg istället. Så jag hoppas vi syns då istället! Hur känns det att vara ett år äldre? Åh, tack syster! Vad söt du är, jag ska försöka! Hur har du det?

Massor av kramar!

2009-10-22 @ 16:20:25
Postat av: Jess

Jo då bara bra fast jag drar fortfarande på förkylningen jag fick nere i S-holm, envis rackare, har gått och varit hes nu i 2 veckor...

värsta whiskey rösten hehe.

Jobbar och står i som vanligt, men nu tycker jag att det är riktigt roligt att gå till jobbet igen.



Kramar Syster Yster

2009-10-22 @ 23:07:31
Postat av: Jennifer

Jahaa, åh, så trist!! :/ De är ju så långdraget när förkylningar och liknande inte kan släppa taget! Hoppas du kryar på dig så fort som bara möjligt! :) Haha, nämen, du kanske har fått värsta basrösten nu dårå? Vad roligt att det känns så bra att gå till jobbet nu igen, man tycker ju att det alltid ska vara så, tummen upp för det! :) Kramar!

2009-10-25 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0