Det försvunna vattnet

Min kloka granne hittade svaret till vars vattnet tagit vägen:

"En läcka på en huvudledning inträffade i Umeå under tisdagsmorgonen. Vid
20-tiden på kvällen arbetade UMEVA fortfarande med att lokalisera
läckan.

Läckan inträffade vid Olofsdal.
Detta innebar att vattenförsörjni
ngen till stora delar av Nydalahöjd
stängdes av från kl 13. Det drabbade bor i kvarteren Rullstenen och
Flyttblocket.På tisdagskvällen pågick fortfarande arbete för att
lokalisera vattenläckan. UMEVAs förhoppningar är att
vattenförsörjningen kommer att vara återställd under onsdagen.
Tre stycken vattentankar där boende kan hämta dricksvatten placeras ut längs Rullstensgatan.

Publicerad: 29 september 2009 kl 19.48"

Kommentarer
Postat av: Sara

den 15:e oktober. jag fyller år samma dag som min bror. både bra och dåligt. men jag vet ju inte hur det är att ha "en egen dag". nu när jag bor här också så måste vi typ "sammanstråla" så alla kommer till en av oss. lite synd faktiskt. menmen, jag börjar vänja mig :P skulle dock vara skönt att vara utomlands någon gång när jag fyller år. så jag verkligen får ha en egen dag :)

2009-09-29 @ 22:40:24
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0