Helg

Vi fick faktiskt helg igår, hur skönt som helst.
Men nu har vi ändå plugg att pyssla på med, så vi ska träffas på stan istället, vilket är en skön omställning till universitetet. :]

Får se vad som händer ihelgen, satsar då på att äta god mat med en god vän, och det är ju inte en dålig början!
(Typ äta upp mig inför hela kommande vecka)

Förresten, igår hade vi föreläsning som vilken dag som helst. Men vi hade en snubbe som talade lite finskbrytande och var lite småsnurrig. Iallafall så när jag precis trodde att jag hängde med i svängarna och nästan börjat förstå vad han både talade och skrev, så börjar de tala om "Hur vi kan veta att saker finns och hur vi vet att de är kvar när vi gått." Jaja, tänkte jag, lite filosofi på det hela, men helt plötsligt så börjar det handla om hemlösa sköldpaddor och dessa i terapi.
Ja, jamen bra, då är jag på där jag brukar vara, dvs. lost in translation ungefär.
Gaaah, finns det något värre än när man inte hänger med?

Justja, nu måste jag gå och göra mig klar för att fara till tandläkaren, om jag inte skriver på några dagar så har jag säkert virrat bort mig på sjukhuset. Ska göra något åt den lilla metalltråden (som håller fast tänderna som de ska vara efter tandställning) som jag gör illa mig på konstant, att äta är en pina.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0