Helgen

Ihelgen har det blivit 7 filmer, (Nick and Norah's Infinite Playlist var absolut bäst!) flera lass tacos, premiär för sushi (inte så dumt ändå), strosande på stan och shoppande på coop forum (bästa stormarknaden enligt mig!), chips, godis & diverse onyttigheter och att frossa i härliga bär.

Superhärligt säger jag då.

Förresten så har det äntligen blivit någon ordning på min cykel, jag som trott att jag haft sämst kondis när alla bara glidit förbi mig när jag trampat på som tokig. Det visade sig att det var dåligt med luft i däcken, och då kände jag mig åtminstone inte lika sämst, sköönt!


Kommentarer
Postat av: tant a-m

men ÅH! mer filmtips! nick & norah är så himlahimlahimla fin..

2009-09-15 @ 21:50:30
URL: http://dagensbam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0