Helgens början

Det var riktigt kul igår, först var vi hos Lisa och Jonny, sen så for vi till NH.
Där shake'ade vi loss som aldrig förr, vilket var på tiden!


Träffade några skummisar också, så dem försökte vi undvika resten av kvällen. Fy!


Jag har ju varit småsjuk sen i lördags (förra veckan dvs) och nu har det nästan bara blivit värre, vad säger det?! (..förutom att jag är sjuk alltså.) Äh. Tar några kolagodisar och hoppas på det bästa!


-


Idag var det premiär för att tvätta i tvättstugan här i Umeå. Det var mig en tjorvig mekanism det där alltså.
High-tech minst sagt, tog ett tag innan jag fick den att sluta blinka och leva om.


Sen har jag varit hurtig att städa hela lägenheten. Fattar inte riktigt, jag städar detta place oftare än vad jag städade mitt rum när jag bodde hemma. Jag har införskaffat mig lite disciplin tror jag allt.


Jo förresten, apropå söta par. (Nog för de var ett tag sedan jag pratade om detta ämne, men ändå.)

GRATTIS SARA & HENKE! <- Det där är nog ett av de sötaste paren under denna livstid! Jag är så glad för eran skull!


Kommentarer
Postat av: Fru L

Nej verkligen inte våra typer :/ Men gud vad snygga vi var på dansgolvet!

2009-09-06 @ 23:05:45
URL: http://havssulan.blogg.se/
Postat av: sara

tack sötis :)

2009-09-07 @ 08:35:11
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0