Trötter

Helt sjukt vad man kan vara trött.
Jojust de ja, en tjej somnade på föreläsningen idag. Och igår.
Det säger en hel del om att nollningen fortfarande håller på.

Men iallafall, efter skolan så var jag och handlade en hel del och sen gått och kånkat på det ändå till lägenheten.
Att det ska vara så långt, tusan också.

Sen fick jag lite extra energi och tog fram dammsugaren och började städa. Sen efter jag farit runt i lägenheten med den så ställde jag in den igen och satt mig ner. Och nu sitter jag här och känner hur ögonlocken bara blir tyngre och tyngre.
Det får dock inte hända just nu, för det är dags för lite mat sen göra mig iordning för kvällen.

Ikväll är det partaj och spelning som gäller. (Dock spelar ju inte jag förstås, som tur är.)

Förresten så träffade jag en gammal bekant från Sävast idag. Och jag konstaterade sekunderna efteråt att vissa är sig fortfarande lika. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0