Lite blandat sådär på en torsdag som denna.

Hallå där hörrni.

 

Det skulle ju bli mer frekvent uppdatering här hade jag ju tänkt, men det går väl sådär hitills. Skärpning här.

 

Just hemkommen från en "speed-date" med Lisa på skolan, på 35minuter. Fick ett sms av hon där hon frågar om vi ska ta en lunch, då jag sitter och äter gröt framför tv:n och värmer en macka i micron (från frysen). På en minut har jag hunnit kasta gröten i diskhon och skyndat på mig med lite puder, för att sedan skynda mig till skolan. En träff med Lisa, som jag inte träffat sen före påsk, tackar man ju inte nej till.
Haha, snacka om stressen, Agassi låg bara och stirrade på vad jag höll på med, han orkade inte ens röra på sig.

 

Ikväll ska jag på ett möte i stan, känns lite pirrigt, men mer om det någon annangång.

 

Annars är det inte så jättemycket nytt. Hunnit en sväng på stan med Olivia igår också, och insåg hur mycket shoppingbegäret kan ta över, men att man ändå kan vara duktig och behärska sig, som jag försökte göra igår. Gick bara tebax med en grej och köpte för pengarna som jag fick tebax, en tvålkop, haha, kan ni tänka er? En tvålkopp.
Vuxenpoäng snarast hit, tack!


Idag fyller Charlotte år, grattis systerdotter! (det borde ju finnas ett bättre ord än det där långa bökiga ordet, "systerdotter". Någon som kommer på något bättre och mer enkelt att säga?) Hoppas du får en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0