Förövrigt

Underbart att jag inte lärde mig av förra misstaget med att plugga det jag inte ska plugga när jag väl pluggar. (Säg det snabbt några gånger om ni orkar, haha!)

Tydligen så har jag nu inte gjort bort att läsa något, utan lagt till ytterligare sidor att läsa, eller rättare sagt, kapitel.

Great säger jag då.

Mitt försenade nyårslöfte får bli att förutom fråga om det är i rätt valuta priset står i (internt skämt sen nyårsafton, haha) att jag ska skriva upp allt jag aldrig lyckas komma ihåg.

.. och inhandla post it -lappar.

;)

Kommentarer
Postat av: Fru L

Post-it lappar is the shit!



Härligt att höra att du kom iväg dig någonstans nu under lovet. Hoppas ni hade de trevligt! Jag hittar gärna på någonting skoj i veckan. Bara skönt att slippa tänka på tentan ett tag. Kanske har du lust att följa med på bio på lördag? Vi är några (Karin, Hanna, Elin, Jonny och Jag) som har funderat på att se filmen Avatar i 3D. Vore toppen om du skulle vilja hänga med =)



Saknar dig, ska bli kul att se och höra av dig. Stor Kram

2010-01-05 @ 17:30:16
URL: http://havssulan.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha! Internt skämt uppfattat! Borde kanske också lägga till det på listan..

2010-01-05 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0