Hej där!

Hörrni, jag vet att det har varit sämst uppdatering på sistone, vilket till störst del beror på flytten.
Flyttade i helgen till Tvistevägen, och nu trivs jag som fisken i havet (eller säger man vattnet kanske? Havet låter då mer respektabelt ;).
Dock! Så har jag inget internet, och efter en seg och lång kötid i telefon när jag skulle införskaffa detta, så gjorde detta till att jag sen dess försökt undvika det faktum att internet kanske är rätt passande att ha som student.

Så nu sitter jag på bibblan och försöker betala lite räkningar och se allmänt duktig ut, vilket går sådär. :] Men låtsas kan man ju, har jag hört.. säker källa (läs:wikipedia).

Idag har vi haft en 4timmars seg föreläsning om etik, inte sådär extremt uppmuntrande men vad gör man inte för att bli något sånär socionom?

Jag har hört att detta blir en spännande dag, bland annat ska en sängmadrass införskaffas så jag slipper ligga close med golvet.

Nu, back to business (räkningarna).

Hoppas ni har det och får det så superbra till nästa gång vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0