Ikväll

Spenderar denna fina (?) lördagskväll med en massa att plugga samt lite russin och te.

Haha, -fattig student på G-. Eller snarare egentligen på A, för det går inte så himlarns bra det här, alla teorier och begrepp vill lixom inte riktigt fastna inför tentan. Nä, fy.
Jag längtar nästan tebax till de där (o)jobbiga matteläxorna man hade förr istället.

Hittade förresten ett papper hos pappa som jag skrivit när jag var miniliten, där det stod att mina favoritämnen var att rita (öh?) och matte, haha, tillåt mig att skratta.
Jag sög i matte (och bild för den delen, kan inte ens rita raka streckgubbar, om ens det, när jag ska rita en hund så blir det en stackars jaa.. iller med extremt förstorade tassar? Det blir då inte bra iallafall, och det kan nog förklara varför mitt lag aldrig vinner i "rita och gissa"-spelet) och jag har hatat det sen jag vet inte hur länge, men tydligen hade jag ett matte-moment i yngre dagar. Fint. Nu tebax till "Funktionshinder och intersektionalitet".. Peppande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0