Bar och Budva, Montenegro

När vi kom fram i Bar så var det mitt i natten, och vi var hungriga som attans. Vandrarhemmets snälla ägare tog oss till ett nattöppet bageri, mums!


"Snygg" dekoration i vårat rum.



Dagen efter begav vi oss till Budva och vi skyndade oss ner till stranden.



På kvällen samma dag så umgicks vi lite med hostelgänget, väldigt trevligt må jag säga! De var dock framför en match, vilket jag inte var så sanslöst förtjust i, men det gick det med.



Nästa dag åkte vi och hostelgänget med vandrarhemmets ägare, Saki och hans båt ut på en utflykt.
















Saki






Och här under badade vi.






På kvällen gick vi ut och åt, och hade denna utsikt som bakgrund.


Så vi var ju nästan tvugna att vara turistiga




Vi gick efter middagen ut, och när det började närma sig hemgång så hittade Karin en trevlig salladsfilur.


Dagen efter gick vi ut och solade med en schweizisk och en australiensk kille.


Passade på att ta kort när han sov.




Jag var nöjd över att få bada igen.


Vi var galet nöjda över att få kasta våra saltiga badlakan!


Exakt så nöjd.


Sedan hittade vi galen god mat som vi var tvungen att dokumentera.


Karins lilla stökiga skåp ;)


Sista kvällen gick vi ut för att shoppa


Kommentarer
Postat av: Karin

haha, karins lilla näsa var då också med på bilden med skåpet, snyggt=)



Längtar redan tillbaka till äventyret!

2010-07-30 @ 20:07:44
Postat av: Jennifer

Haha, nämen, det såg jag inte!

Jaa, jag med. Och saknar dig!

2010-08-02 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0