Lite senare på en måndag.

Äntligen har jag överlevt denna migrän också, men med hjälp av lite sömn, och en rar mamma som var i krokarna och lämnade treo, tack för det!

Nu har jag kunnat äta lite igen, och he var gott! Man kan då nästan säga att det enda som är bra med att ha migrän är att man lixom blir väldigt budget med maten. ;)

Då jag inte hunnit få någon tv-dosa ännu så har jag haft en gammal cd från början av 00-talet i bakgrunden. Börjar bli lite less på den än en gång, så nu fick det bli lite datamusik istället för en stund. Vågar inte ha på datorn så långa stunder då det är lite saker som fastnat i själva hårddisken, haha, och den därför blir väldigt varm snabbt. Fråga mig inte hur jag lyckas.

Nä, nu ska jag dona på och sen blire en prommis med Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0