Måndag

Hänger i kartongen och surfar lite på the wild web som de unga säger, eller är de dem äldre? Har datorn i knät för att värma upp benen efter att ha varit ute i kylan med Aggus liten. Mina förbenade tår har inte skärpt till sig, så min gångstil var inte up-to-date så att säga.

Funderar på vad man ska göra till middag (när hann klockan bli sådär myche?!) och om jag borde ladda hem lite mer gamla godingar (äldre låtar), ni hör ju, tufft just nu.. Men efter helgen som varit så kan det behövas ett chillpill som detta. Har hänt så mycket så det går knappt att hajja eller räkna på handens fingrar. Men för att inte gräva ner mig i detta så låter jag det vara osagt så länge.

Förresten, ni som beskådat mitt juliga pynt på dörren: Det är inte jag, utan min kära mamma som desperat försöker skapa lite julstämning i min lägenhet som var allt annat än julig. Och eftersom det ser lite smått tacky ut, så kan jag bara inte ta bort det, haha.

Förresten. Det här med julklappar, vad säger vi egentligen om detta?! Varför ska det alltid vara så förbaskat svåååårt att veta vad man ska köpa och till vem. Men tycker om er ändå, så äre ju bara, får hoppas det det är likadant tebax (trots att chansen finns att ni får något geeky i julklapp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0