Hej.

Är sjukt förvånad att det fortfarande är några som kikar in här ibland, vad söta ni är.
Vet att jag är usel på det här med att uppdatera, vi får säga att det helt enkelt inte är min grej.
Är faktiskt rätt dålig på att hinna något annat än jobb på sistone.

Trots detta har jag iallafall tonat håret på typ 10minuter för någon dag sedan, stressad som fasen och medans jag åt något som skulle liknas vid middag. Var meningen att jag egentligen skulle bara få samma färg på topparna som i resten av håret, men he gick ju lite sisådär. Blev mer svarthårig än brun skulle jag tro men he försvinner ju nästan lika snabbt som det kom, så jag diggar det så länge.

Annars är jag sjukt trött idag, hela kroppen värker typ och jag har inte ens tränat så har ingen rätt att känna så egentligen. Betalar lite räkningar medans jag tuggar på soltorkade tomater, körsbär och dadlar. Haha, fy vilken hemsk blandning.


Det har annars hänt så mycket på sistone, ni vet sådär för mycket för att kunna formulera i ord och för lite av allt för att jag ska kunna knåpa ihop ett sammanhängande inlägg, så jag gav upp innan jag ens började.


hHAHAHA! jag orkar inte med mitt hårstrå som är uppe och flyger ovanför huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0