Härlig sovmorgon

Jag verkar ha klarat av migrändagarna för den här gången, men det var inte mysigt whatsoever.
You know the drill, solglasögon, ispåse och treo. Den enda motionen man kan få är mellan sängen och toan (förutom prommisarna med Agge), ni slipper detaljerna. Men om det är någon dag man får ta det lugnare än lugnast så är det just då, eftersom motion ofta gör migränen värre (till skillnad från huvudvärk då motion faktiskt kan hjälpa).

Annars så har jag jobbat i veckan, varit spännande! Vaxet med de mindre rollarna som jag köpt in till salongen ska jag dock inte köra på hädanefter, helt underliga och vill inte göra som de ska. Så he blir bara ben, armar, rygg, mage och större partier som kan vaxas i salongen, för då funkar det bara fina fisken med vaxet mystiskt nog. Men man lär sig väl så länge man lever. Varmvax är däremot grejen till mindre partier, men får vänta med att köpa in det.

Vad hände med solen? De senaste dagarna har det mest bara varit regn och tydligen ska helgen bestå av det också. Attans, nu vinner Thomas säkert stort i "vem som är mest solbrun". Grattis på din födelsedag Thomas, hoppas den blir helt suverän! :)

Förresten, den här sovmorgonen var seriöst hur härlig som helst. Som en sa till mig "om jag hade varit katt så hade jag spunnit", haha. Vaknade till ljudet av regn och Agassi snarkandes bredvid mig. Åt en god frukost till spöregnet utanför medans jag läste en bra bok liggandes i sängen.

Nu hoppas jag att dagen blir lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0