Måndagsmorgon

Jag har haft en rätt så fin måndagsmorgon ändå. Det är något inom mig som säger att jag borde göra det mesta av allt, så jag har bara försökt ta in allt bra som egentligen finns runt omkring oss. Trots att jag blev väckt av några hundar som skällde flera gånger, precis när man somnat, (tur att det inte var Agge bara) så var jag på så bra humör. Dock vet jag ju att det kan ändras så snabbt, speciellt efter man just sagt att man känner sig så tacksam. Så det är väl lika bra att man njuter av det så länge det varar, tills nästa gång förhoppningsvis dyker upp igen.

Låg ett bra tag i sängen innan jag bestämde mig för att stiga upp. Täcket kändes så varmt och skönt mot huden så det var lite kämpigt innan man väl tagit mod till sig och dragit bort det och tagit på sig kläder i den lite mer svalare inomhusluften.

Morgonpromenaden med Agassi var sådär vintermorgon-mysigt (stackars de som blir drabbade av stormen!) med lite sol och en stor dos av frisk luft. Sen var det väl tänkt att jag skulle plugga lite, men har dragit mig hela morgonen för det. Har bara fönstershoppat lite (de är ju gratis men extremt lockande!) på några nätbutiker och hunnit småsnyfta lite till inledningen av extreme house makeover. Ätit lite för många cashewnötter kan jag också ha gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0