mina icke så smarta repliker

Praktiken har gått prima ballerina, bara det att i slutet av dagen då jag fick i uppdrag av min handledare att spana in om en konferens hade slutat. Jag går dit (eventuellt kanske studdsar dit) och lyssnar baki dörren ifall de är kvar, alltså sätter örat mot dörren och lyssnar efter några röster. Ja hörde röster så då vänder jag mig om och ska gå tebax. Jahapp, där sitter alltså min gamla rektor och spanar på vad tusan jag höll på med.
Jag: "Hejhej.. " med världens lenaste smajl.
Hon: "hej, vad gjorde du?"
Jag: "näämen jag skulle bara kika ifall konferensen var slut.. och så."

Typiskt. + att mitt ordförråd är inte alltid det bästa.
Som igår;

Anonym: Är du singel?
Jag: Jo precis, jag är singel. Men jag bor i centrum.. o jaa, de går ju bussar o sådär, vilket är bra.
Anonym: Jaha?

HAHA, fattade inte ens vars det kom ifrån.

Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Jo det är lite sådär, har varit småsjuk i några veckor som vägrar gå över:P Själv då?

Hahaha:D

2008-01-24 @ 20:41:10
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/
Postat av: annie

hahaha, "de inlåsta" jag vill inte vara ordförande, jag vill vara president! vad vill du ha för titel? ;D

2008-01-25 @ 10:00:45
URL: http://anniemellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0