Ett bra minne

När  jag hade rejäl migrän för någon dag sen, så låg ja och tänkte en himla massa. För det hinner man då verkligen göra.
Jag insåg att en av de bästa minnen jag har, är när vi skulle överraska Jonas, Ullis och miniFilip i Stockholm.
Utan att förvarna dem så tog pappa, mamma och jag bilen och började våran resa söderut.
Jag vet inte riktigt varför, men då var jag hur glad som helst, jag trivdes verkligen, kanske för det var så längesedan vi hittade på något alla tre före det.

Anledningen att jag kom in på just detta minne var att jag hade migränattack då med, men då kan jag faktiskt säga att det  trots allt det onda, var en munter migrän. :-)

Kommentarer
Postat av: wrigley rose

Oj, kul att du kan associera något så bra med något mindre bra ;-) krya på dig!

2008-09-06 @ 13:17:53
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0