Ointelligent envägskommunikation

Alltså det är lite underligt det här. Om kvällarna före jag ska somna så snurrar tankarna runt som vanligt, och jag kommer på en massa samtalsämnen man kan diskutera och ta upp här på bloggen likaså.

Men när jag väl ska skriva något här som kan tänkas vara någorlunda seriöst, så glömmer jag bort hela målet med inlägget så det försvinner lika snabbt, och då är jag helt seriös, jag säger inte bara så för att låta smart o få vänner. ;)

Så då blir det bara några helt orelevanta och ointelligenta inlägg då och då, jag får ju skämmes!

Men nästa gång jag kommer på något intelligent, vilket ioförsig inte är alltför ofta, så ska jag bannemig skriva upp det, och sedan plikttroget skriva in det här. När det nu än kan tänkas vara, hang in there! ;)

Och jag har seriöst ingen aning vad jag vill åstadkomma med detta, men nu var det sagt iallafall, haha.


Härligt att min blogg förövrigt innehåller mest inlägg om mat och att jag tänker. Tro mig, jag gör annat än att äta och tänka, även fast det kan vara lite klurigt att förstå, haha.

Eftersom jag är tjej så har jag begåvats "härlig"-ont-i-magen-period för tillfället, tack för den, så där har ni min ösiga kväll i ett nötskal
.
Men jag får passa på att ladda upp lite inför imorgon, då det kan bli en hel del att hinna med, lovely! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0