Dagen.

Vi sitter där i lokalen i munksund och firar Kent, min morbror, medans vissa är högljuddare än andra.

Helt plötsligt så hör jag från det andra bordet att en äldre man sitter och försöker para ihop en grabb med mig.
"Har du sett den där tjejen?"

Matchmakern vinkar åt mig och halva bordet kollar bak på mig där jag sitter och pratar på.

Jag hoppas att han hajja vinken när en plötsligt utbrister "Men det är ju kusiner!".

Ihopparad med min egen kusin, najs.

-

Sen så träffades jag och Jenny över en kopp te framför det blåsiga havet. Äntligen får vi ta igen allt vi missat!
Vi satt i 4 timmar och pratade över både te och goda hamburgare från MAX.
Mys.

Imorgon är det party, någon som känner sig manad?

Nu ska jag ut igen, hoppas ni sover sött när ni nu än ska göra det!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Får NÄSTAN lite hemlängtan när jag ser bilden! ;)

Tack föresten! Om jag inte redan sagt det?



Sov gott :)

2009-07-04 @ 03:52:47
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är eventuellt sugen på en liten utgång :)

2009-07-04 @ 11:32:20
URL: http://linnlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0