Frukosttid.

Förut hatade jag morgnar, kanske mest för att nästan ingen annan var vaken när jag var det.
Jag var för rastlös för att sova och alldeles för uttråkad för att göra något vettigt.

Men jag har lärt mig att tycka om dessa timmar som jag tidigare tyckte var alldeles för långa.
Att få ta det lugnt och äta en stor lyxig frukost samtidigt som man ser på något helt onödigt på tv, eller dumklickar på datorn.
Bara tid att ladda upp lite inför den hurtiga dagen.

Nä, tummen upp för tidiga och lediga morgnar!


"Klockan fem på morgonen är världen din. Då har ingen annan varit framme och fingrat på den."


Kommentarer
Postat av: Sara

åh tänk om jag kunde vara så? jag önskar jag vore det, jag skulle nog gilla lite lyxtid på morgonen, gå en morgonpromenad och äta en lyxfrukost ute på balkongen, det lät mysigt :)

2009-06-04 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0