Trött

Jag är så tokigt trött så det inte ens är roligt.. Eller ja, lite roligt är det väl ändå. Har hunnit tugga i mig urgod mjölkfri chocklad, synd bara att det är så dyrt. 50:- för en inte så stor chockladkaka. (Eller då är det bra så jag inte smaskar på det jämt.)

Gårkvällen var riktigt trevlig, först var det drinkfest, jag höll mig till våran alkoholfria smoothie, rätt begärlig faktiskt. Eller ja, sådär kanske. Lisa vann förresten drinktävlingen, väldigt space:igt omslag på drinken må jag säga!

Sen for vi ut till Origo, var inte mycket folk där men det gjorde inte särskilt mycket.
Blev lite dansande och lite prat bland annat, härligt! Efter ett tag så blev vi inte många kvar, och vi bestämde oss för en sista dans för kvällen, som sedan resulterade till att tre av oss fortsätte dansa till de stängde. Efter detta for vi på efterpartajj och spelade kort, blev lungt men trevligt ändå. Sedan var det bara att traska hem i duggregnet med klackarna, och runt 7 låg jag i den varma sängen.

Tack hörrni allihopa för en trevlig kväll!

Jag drick it nå ändå blir jag en av dem som har huvudvärk dagen efter, inte nådigt.
Hoppas bara att jag blir frisk till imorgon då vi har långdag på skolan och sen innebandyträning som jag vill va med på.

Grattis pappsen på farsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0