Måndag

Jag är så trött så jag kan knappt tro det, kunde inte riktigt somna ordentligt, utan var där i "mellanlandet" mellan sömn och att vara vaken, ungefär under hela natten. Vet egentligen inte varför, eftersom jag var riktigt trött igårkväll.

Igår följde jag med och spelade innebandy på ÖNN:s match, vet inte riktigt om jag var så värst bra alls, tänk typ bambi på hal is så tänker ni rätt, men det var så himlarns roligt!

Har just ätit lite advokadomackor, mums! Så nu ska jag nog börja göra mig klar för dagen.
Måste hitta något vettigt att ha på mig också, alltid lika svårt, haha. Borde försöka ta mig till stan känner jag, men det får bli en annan dag.
Det är en stor plugghög som verkar vänta på mig när jag kommer hem efter skolan, fy attans, när det är så mycket så vet jag inte riktigt vars jag ska börja, så det gör de bara värre.

Hoppas ni får en fin dag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0