Under några moln

Hej där.
Idag går jag omkring som i en bubbla. En riktigt kall en, för fryser som en tok. Har använt upp ett x antal förpackningar av näsdukar och jag har smått rosa ögon. Då skulle man ju kunna tro att jag varit och partat eller vad man nu än kan tänka sig för roligt. Men icket. Har bara bränt mig på te. Hur ocoolt är inte det egentligen? Brände mig i halsen så har inte kunnat sova då det gör konstant ont. Om någon pratar med mig uppfattar jag det inte förrän några sekunder senare, så ni vet, haha. Ha tålamod! Nä, fy det här är inte kul.

Förresten, måste berätta en liten humoristisk grej som hände inatt. När jag låg där i sängen och filosoferade så fick jag helt plötsligt ett sms från Sandra. Några minuter senare ska jag följa på bal och gå med en komplett främling, haha! Jag ställer upp för laget kan man som säga. Sandras brors kompisar behövde några att gå med, och man blev bjuden på balen likaså, så då var det ju en finfin anledning att inhandla en trevlig festklänning. En billig får det bli, men ändå.
Så då får vi till slut ändå gå på balen tillsammans, jag och Sandra, då hon ska vara partner till en annan av hennes brors vänner. Vi ska också fara dit med Frida och hennes grabb. Det kommer bli en spännande kväll! Att bli bjuden på lyxig middag är väl ändå inte fy skam? Att det är med en främling är en annan sak, haha, jisses. Det enda jag vet än så länge är att det är en långing, fortsättning följer..
 
Nä, nu ska jag, aka. zombie-jaget, göra något vettigt var det tänkt.

Ha de fint så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0