2010/2011

Den här aftonen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men vad tusan. Ibland (läs: ofta) blir det helt enkelt bara inte det.

Nåja, snart är det ett nytt år med nya förväntningar och nya äventyr!

2010 har varit ett spännande år. Början av 2010 spenderades i Egypten med Sandra, sedan innehöll året en flytt till en annan lägenhet i Umeå, plugg, härliga människor, bestämt mig för att ta en paus från universitetet, hängt med på bal, tågluffat genom Östeuropa med Karin, bott hos min bror och hans familj, träffat trevliga stockholmare, läst till Frisk & skönhetsterapeut, fått ett till systerdottersbarn, fått en brorsdotter och startat ett eget företag. Lite bildbevis på det hela (måste bli bättre på att ta kort det följande året som kommer);


Nyårsafton i Egypten

Tvistelägenheten

Paltfesten

När vi var hejaklack åt suveräna Lisa


Bytte hårfärger som andra byter kläder.

Kefalonia

Rumänien

Polen

Med Filip

Hoppas ni får ett alldeles suveränt gott nytt år hörreni! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja jäklar vilket äventyr vi hade, är verkligen så som alla säger att när man tänker tillbaka minns man även det jobbiga och trista med glädje, som när vi skulle ta oss från thessaloniki till Skopje, eller när vi satt fast på en tågstation i makedonien i 3 timmar där enda toaletterna som fanns var smutsiga hål i backen. eller hur många liter vätska vi måste svettats ut på dessa tåg! kom förbi Umeå någon gång i vår, ta med grejerna för jobb så är vi nog några som kan tänka oss att köpa en ansiktsbehandling och så.. :) Du är saknad!

2010-12-31 @ 16:06:18
Postat av: Jennifer

Ja, det var faktiskt bland det härligaste jag varit med om. All otur vi hade var så komisk även fast vi hade mycket tur likaså. Utan de dåliga sakerna hade man säkert inte uppskattat de tåg som väl var i tid och hade bra med plats, och de toaletter som hade mer än ett hål att erbjuda. :) Vi hann ju uppleva så mycket mer än vad man tror att man ska hinna med under ungefär en månad. Ja, jag hoppas att jag kan komma och hälsa på er snart, för jag saknar ju er!

2010-12-31 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0