Måndagen med solsken.

Här på Wåhlins är det fint. Hur nöjd är man egentligen inte nu när värmen är tebax?! Och solen! Underbart. Var just på en låång långprommis, och vi avslutade den med att sitta och sola litegrann.

Väntar fortfarande på det där golvet, men annars trivs jag som fisken i lägenheten! Det är väl också några småsaker som ska göras efter golvet är lagt, men det är bara roligt.
Tar också ett chillpill med att lägga ut ordentliga bilder förrän lägenheten är "klar", men här är en liten minibild iallafall på sänghörnan. Om ni undrar vad det är på tapeten, så är det bara en spegling från fönstret.

Annars jobbar jag och har mig och försöker hinna träffa min fina familj och vänner.

Jag har också insett på sistone att ibland måste man släppa taget om lite onödig kontroll. Man kan inte alltid veta vad folk säger bakom ryggen på en, det är helt omöjligt. Och egentligen, om det var någon som skulle säga något illa istället för att prata med en om det, varför då ge den personen ens tid och ork? Man kan inte bara leva endast för andras skull. Lev istället den tid du har för din egen skull, för det är bara du själv som annars kommer sitta där med ånger.

Ha de finemang. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0