Söndag

Operation beach 2011 har börjat. Har varit och simmat några gånger med Thomas, långpromenaderna har blivit allt längre och imorgon ska jag börja på Step in, och som tur är så har jag en peppande Sandra som redan tränar där. Nu himlarns ska're bli något av detta. :) Imorgon äre tänkt att det ska bli lite shake:ande, Zumba. Spännande!

Annars så jobbar jag på och det är riktigt roligt.
Salongen börjar komma i ordning nu, det enda som saknas är några produkter tror jag allt, vilket känns härligt!

Igår var vi ut, blev non-stop dansande sen vi gick in på Challange tills de stängde, eller okej, någon minuts rast för lite vattendrickande. Gillas! Men först så började jag och Sandra kvällen med mumsig mat på Thai Garden, kan säga att vi verkade stå för underhållningen (eller icke-underhållningen), då det var så tyst och bara några få par förutom oss som satt och åt. Himlarns trevligt var det iallafall, och för att inte tala om gott. :) Efter det så umgicks vi med trevligt folk i stan innan vi gick ut, det var inte så illa det heller!

Idag blev det lite (läs:mycket) god söndagsmat och galet mycket fruktsallad med glass. Ibland får man allt lyxa till det. ;) Haha, jag fattar inte.. Varenda gång jag ska försöka vara lite duktig och knåpa ihop ett inlägg till bloggen så lyckas det mesta alltid handla om mat.. Men jag lovar, jag tänker inte på mat (åtminstone) hela tiden! True story. :)

Nä, nu ska jag sluta vara en datanörd och kanske gå och göra mig klar för sängs.
Sov så gott hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0