Jag lever!!

Ni anar inte hur sjukt nöjd jag är, kan lixom vrida på huvudet utan att det dunkar till något så jukkasjärvi.

Har haft migrän (oväntat..) under natten än en gång, vet inte varför, men detta börjar likna mer en migränblogg, då mitt huvud verkar satsa på ett maraton. Denna gång var det dock topp 3-värsta sen jag var liten.
Fy attans. Lär inte kunna äta rotfrukter i ugn på ett bra tag, om ens någon fler gång, haha!

Nä, nu ska jag spara på uberfräscha detaljerna.

Idag är det dags för tvättstugan känns he som. Helt sjukt (!) förresten, hur snabbt dagarna går. Även om man har en ledig dag ibland så finns det alltid en massa att göra, så timmarna bara svischar förbi före man hinner säga "jordgubbstårta" (ååååååååååh, gott. Är så hungrig nu.)

Förresten är Agassi helt underbar. Det är som om han fattar att man it känner sig på topp, så han tittar till en ibland och sen tar han en sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0