Bara lite såntdära.

Försöker skriva ett ganska ovettigt lördagsinlägg här på bloggen med tusen nålar i mitt ben. Jisses, vad klurigt.

Har legat i sängen och tittat på en massa härliga kläder på nätet och suckat drömmande. Bara drömmande, då jag verkligen inte har en budget som räcker mer än min haka. Vilket inte är så långt fortfarande, haha!

Tittade lite på "Trinny & Susannah stylar om Sverige" ikväll. Repris, men ändå. Jag insåg att jag inte brytt mig om att knappt klä på mig något vettigare än mina favoritjeans och någon varm långärmad på väldigt länge. Jag har blivit alldeles för bekväm för att ens tycka om det själv, det känns inte så ösigt, bara varmt, att ha på sig det också. Så nu är det slut med ursäkterna känner jag. Jag ska ha på mig det jag ÖNSKAR KUNNA ha på mig (om det finns i min garderob det vill säga) och inte endast bara vad jag VILL ha på mig för att det är varmt och mjukt. (Notera hur många gånger jag använt "ha på mig" senaste meningarna..) Om jag fryser, må så hända, man får lida pin! Men det betyder ju inte att man kan ha "svaga" stunder då och då eller rätt ofta..

En annan grej jag känner att det banne mig ska bli ändring på, är att jag oftare ska hinna träffa vänner och familj. Pratade med Sandra i telefon ikväll och insåg att det var alldeles för längesedan vi hade tjejsnack i verkligheten och inte bara någon minut innan man tränar och i stretchningsrummet när man gör någon lustig övning lixom. Man blir så lätt i sin egna lilla värld när man jobbar, donar och tjorvar och helt plötsligt har hela dagen gått och man saknar sina hjärtevänner (hoho, har aldrig använt det där ordet förut). På något vis ska're nog gå. Imorgon ser jag framemot go mat i Öjebyn hos en fin vän!

En tredje sak är att jag måste sluta nörda framför datorn när jag egentligen bara vill gå och lägga mig. Börjar nu!

Sov sött hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0