Vet inte jag inte.

Det första jag tänkte skriva sådär en minut innan jag loggade in här, var att jag var så himlarns trött. Men när jag känner efter, så är jag ju inte alls det. Lustigt att det är typ det enda man (jag) kommer på att skriva. Just nu försöker jag dela kartongen (det är min mini soffa) med Agge. Går sådär, då han är rätt duktig på att bre ut sig och vill ha de mysigaste kuddarna. Men okej´rå. Annars så har detta varit en riktig plugg-dag. Jisses, det är tur att jag har några dagar innan uppgifterna ska lämnas in, för jag tog nog lite för många (oförtjänta) pauser. Puh. Sorry för den intryckta texten, jag får inte riktigt disciplin på enter-knappen verkar det som. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0