Inte en vanlig dag men på en vanlig dag

Igår hängde jag med Robin o gänget till Strömlida. Det började med att jag gjorde en ordentlig faceplant när jag skulle hälsa på någon jag aldrig träffat förut. Haha. Seriöst, det händer alltför ofta.

Vi grillade och åkte lite (jag mindre pga foten). Träffade på en kvinna också, som ropade när ena ungen skrek av skräck i backen: "Det är lugnt, du är försäkrad". Väldarns otippat.

Sedan fortsatte dagen/kvällen/natten med en massa te, surr och skratt på wåhlins.


Robin testa en veg. burgar med choklad och lök som topping.. Finsmakarn-arn-arn.

-
Tidigare har jag alltid varit peppad på att pyssla med olika make up-stilar och dona på morgonen. Men har som inte alls känt tagget på sistone, förrän nu. Igår fick det bli detta lite enklare (lite snett men he fick duga);





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0